https://afly.co/fdk2
Брендбук - це звід документів, що комплексно описують цінності бренду і стиль донесення їх до споживача, керівництво по правильному використанню фірмового стилю і образу бренду.
Брендбук - це звід документів, що комплексно описують цінності бренду і стиль донесення їх до споживача, керівництво по правильному використанню фірмового стилю і образу бренду.
Основне завдання брендбуку - підтримувати однаковість
ідеї бренду і його айдентики (фірмового стилю) у всіх вербальних і візуальних
каналах комунікації, як внутрішніх, так і зовнішніх.
Часто
у багатьох виникає плутанина у визначенні того, що таке брендбук, так як в
різних матеріалах можна зустріти різні описи цього документа. Пояснюється це
просто. Бренд-бук компанії як матрьошка: він може складатися з різної кількості
розділів, найбільш повно описують конкретний бренд і який відбиває сферу
бізнесу. Найчастіше в брендбук включаються:
1.
Бренд-гайд
(brandguide), де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія,
позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін.
елементи, що мають відношення до стратегії бренду (За кордоном часто саме цей розділ називається
брендбуком, він не містить правил і описів фірмового стилю, а містить опис суті
бренду і його стратегії). Часто даний документ є внутрішнім документом компанії,
не призначеним для надання зовнішнім підрядникам, так як є комерційною
таємницею.
2.
Гайдлайн
(guideline) - паспорт стандартів фірмового стилю, який описує основну візуальну
ідею бренду, правила побудови та використання фірмового стилю, фірмової
айдентики (В Україні
саме цю частину бренд-стандартів найчастіше називають брендбуком, хоча вона не
містить опису стратегічної частини бренду, а представляє паспорт стандартів
візуальної айдентики).
3.
Катгайд
(cutguide) - це паспорт певного процесу чи певного елемента комплексу
маркетингу, критично важливого для бренду. Це можуть бути схеми з мерчандайзингу для товарів
FMCG або фірмові стандарти будівництва та оздоблення роздрібних точок
рітейлера. Катгайд це фактично інструкція з повним описом матеріалів і
технологій, необхідних для реалізації маркетингового елементу. Настільки
докладна інструкція необхідна підрядникам, що здійснюють виробництво носіїв
фірмового стилю або лінійному персоналу компанії для якісної реалізації
фірмових стандартів на місцях. Катгайд дозволяє компанії контролювати
підрядників і співробітників і отримувати результат, відповідний стандартам
бренду.
При
розробці брендбуку проводиться комплексний аналіз бренду і його атрибутів,
формалізуються стандарти фірмового стилю і стандарти бренду.
Комментариев нет:
Отправить комментарий